En Se nos va la Olla imos de bares
Paco Sarria e Rubén Amorín entrevistan a Suso Doval, do Bar París, como bar máis popular na campaña de apoio á hostelería que promoven Taste Galicia e Bodegas Joaquín Rebolledo, o que nos levou a falar tamén con Susana Carballo
Se nos va la Olla
Bar París
O Bar París é un clásicos dos viños do Casco Histórico de Ourense. Abierto desde 1981 en Rua Lepanto, 9.
Acaba de volver de un merecido descanso este miércoles día 9.
Bar de pinchos e tapas que conta con unha amplia selección de viños galegos e españois.
Actualmente teñen, ademáis, servizo a domicilio ou entrega no local.
Bar París é o gañador do mes de febreiro da iniciativa de apoio a hostelería que promove Taste Galicia e patrocina Bodegas Joaquín Rebolledo.
Campaña de Apoio a Hostelería de Taste Galicia
Máis de 80 establecimientos de toda a provincia de Ourense participan na campaña. Apoiar á hostelería local ten premio en Ourense.
Un total de 85 locales sumáronse a esta campaña de apoio á hostelería local que foi recibida con unha grande aceptación polo público. A iniciativa está patrocinada pola bodega Joaquín Rebolledo da D.O. Valdeorras, e a organización corre a cargo da empresa de marketing e tienda online de viños gallegos: Taste Galicia. Tamén colaboran a distribuidora Disbegon.
Obxectivo da iniciativa de Apoio a Hostelería
A iniciativa busca ofrecer un estímulo ó público para apoiar os seus establecementos favoritos e contribuir con elo á reactivación dun sector da economía local, como é o da hostelería, tan afectado polas restriccións durante a pandemia.
O "Bar París" ubicado na Rúa Lepanto da cidade de Ourense, foi o local máis popular no primeiro mes da campaña e, grazas ós votos dos seus clientes, será obsequiado con un premio valorado en 300 euros patrocinado polas Bodegas Joaquín Rebolledo. Está previsto que esta primeira edición da campaña dure dous meses máis, por lo que xa se pode votar ó local favorito do mes de marzo.
Dinámica para votar na campaña de apoio a hostelería de Ourense
A dinámica para votar é moi sinxela, non é necesario ningún registro nin se pide ningún tipo de dato de tipo personal: ó escanear o código QR de la campaña identificado en los establecimientos participantes, inmediatamente o cliente obtén unha tarxeta virtual que debe engadir á carteira virtual del móvil (por defecto, Wallet en Iphone; o WalletPasses/Passbook Wallet para Android), ó dorso da tarxeta pódese votar ó establecimiento favorito.
Nesta campaña premiase ós establecementos e ó público.
Ademáis de premiar ó establecemento mellor valorado de cada mes, coa tarxeta virtual os participantes poden conseguir cupóns desconto para comprar viño na tenda online de Taste Galicia, así como recibir información sobre promocións e ofertas, ou cómo participar en más premios. O público en xeral tamén pode tomar parte nun sorteo de 10 bonos de 25 euros para consumir nos establecementos participantes como unha forma máis de reactivación da economía local. Para participar neste sorteo solamente terán que buscar a publicación da campaña no perfil de Instagram de Taste Galicia 3 seguir as instrucciones que alí se indican.
[[LINK:EXTERNO|||https://www.instagram.com/p/CZjBKSkMNoz/?utm_source=ig_embed&utm_campaign=loading|||
Ver esta publicación en Instagram
]]Una publicación compartida de Taste Galicia Vinos online (@taste_galicia)