Barcelona té 21 eixos comercials

El comerç de Barcelona preveu una campanya de Nadal molt positiva

La Fundació Barcelona Comerç ja ho té tot enllestit per a les compres nadalenques. Després d'uns mesos d'incertesa, els comerciants dels 21 eixos de la capital catalana es mostren esperançats amb el bon funcionament d'aquesta campanya de Nadal i Reis. Es potencia la compra de proximitat i l'atenció personalitzada.

ondacero.es

Barcelona | 30.11.2017 12:08

Dia de Barcelona Comerç | Onda Cero Catalunya

Arriba el Nadal i, per tant, el temps de les grans compres a les botigues. Fundació Barcelona Comerç, de la mà dels seus 21 eixos comercials adherits, dóna el tret de sortida del seu sorteig nadalenc: 21.000€ per gastar als diferents comerços de la ciutat.

Es pot participar en aquesta campanya fins el 31 de desembre. Hi opten 21 persones que es podran gastar 1.000€ cadascuna als comerços associats de l'Eix Comercial en què hagin rebut el cupó premiat. En total, es repartiran 80.000 butlletes a cada uns dels 21 Eixos Comercials participants en la promoció i es premiarà un client per Eix.

Amb aquesta iniciativa, Fundació Barcelona Comerç vol incentivar un any més les compres de proximitat als Eixos de la ciutat i premiar aquelles persones que aposten per les botigues i comerços de barri.

Això posarà les bases de l'Any del Comerç i la Cultura, que se celebrarà aquest 2018 que és a punt d'arribar. Hi haurà més d’un centenar d’activitats que uniran comerç i cultura i que s’estendran pels 21 Eixos Comercials, membres de Fundació Barcelona Comerç. L'objectiu d'aquest gran any és apropar la cultura als barris i convertir el teixit comercial de la ciutat en prescriptor i punt d’informació cultural per als seus veïns. L’Any vol implicar el comerç de proximitat en la dinamització cultural de la ciutat.

Tota la informació de la campanya nadalenca i de l'Any del Comerç i la Cultura la podeu trobar al web de la Fundació: www.eixosbcn.org.