Santiago de Compostela |
El concejal de Obras Xesús Dominguez señala en ONDA CERO que “os comezos de curso se percibe un aumento de recollida de voluminosos, seguramente polo cambio de pisos de estudiantes” al tiempo que recuerda que simplemente hai que chamar á concesionaria ó 981 56 54 69 de 10 a 13 horas e recollen os enseres previo aviso. Domínguez comenta que “o 40% dos resíudos que se recollen non foron avisados e supón un sobreesforzo e unha imaxe que podería mellorar coa colaboración cidadá”. Xesús Domínguez explica que “que unhya boa reciclaxe vai suponer un aforro importantísimo” porque cifra en 37.000 toneladas ó ano.
La concejala de Dereitos Sociais María Rozas considera que “o feito de que un 40% dos enseres que se recollen as rúas de Santiago e sexan sen aviso previo non significa que á xente lle dea igual”. Rozas cree que habría que incrementar el esfuerzo en la información “porque moita xente probablemente descoñeza” que existe este servicio
El viceportavoz municipal del PP José Antonio Constenla “suscribe” que “la ciudad está sucia” y “esto genera una sensación de abandono de la recogida de resícuos”. Constenla pone en duda “que la empresa concesionaria no esté haciendo a lo que se comprometió”. José Antonio Constenla considera “fundamental el tema de las podas y la limpieza de las alcantarillas”
El portavoz municipal del PSOE Gonzalo Muíños señala que “estamos viendo demasiados enseres en la calle” y recuerda que “se había puesto la condición de recogida los 365 días al año 24 hjoras al día”. Al tiempo que considera que “es importante una política de concienciación e información” para “no dejar la bolsa y el colchón fuera”