COMUNICACIÓ POLÍTICA

No fer-se pesat, una de les claus per comunicar bé la sortida d'un nou projecte

Amb el periodista Alberto Gómez analitzem com s'ha de comunicar la publicació d'un àlbum o un llibre

Jaume Mas

Barcelona |

"He vingut a parlar del meu llibre". Aquesta frase l'hem escoltat més d'una vegada, i molt possiblement també l'hem dita en algun moment. Però és positiu parlar massa sobre el llibre d'un mateix per fer-ne publicitat?

L'Alberto Gómez, periodista i expert consultor en comunicació, ens explica quins són els punts que s'han de seguir en els diferents punts d'una publicació: quan encara no ha sortit, en el moment de la sortida, el dia de la presentació, etc.

I és que fer-se molt pesat o insistir massa pot ser perjudicial de cara al nostre públic, per tant, s'ha de tenir diferents punts en compte.

Mónica Rouanet, un model d'èxit.

En aquesta secció, l'Alberto ens porta l'exemple de Mónica Rouanet, escriptora d'èxit en el camp de la novel·la negra, que ens parla de la seva experiència en aquest camp. I és Rouanet ha sigut part del jurat del "premio de novela negra Puerto Negro" de Xile, i també va ser tot un fenomen en vendes el 2020 amb "Despiertame cuando acabe septiembre".