Malgrat les queixes dels veïns del Poblenou, l'Ajuntament de Barcelona vol implantar més superilles en altres barris de la ciutat per alliberar espais de cotxes. Segons el Pla de Mobilitat Urbana (PMU), aprovat per l'anterior consistori barceloní, la intenció és fer 503 superilles que alliberaran de cotxes prop de set milions de metres quadrats, uns 700 camps de futbol. Però el pla pilot implantat al Poblenou, que engloba nou illes, ha rebut moltes crítiques de veïns, comerciants, associacions i partits perquè ha eliminat aparcaments, ha canviat recorregut d'autobusos, ha limitat la direcció dels vehicles i ha provocat "bucles" circulatoris amb més problemes de trànsit i mobilitat als carrers del voltant de la superilla.
Els partits de l'oposició, CiU, C's i PP consideren que la superilla és un nyap fruit de la improvisació i demanen al govern municipal d'Ada Colau que rectifiqui i retiri la superilla pels problemes generats amb els veïns. L'Ajuntament, per contra, vol exportar l'experiència als barris de Sant Antoni, Esquerra de l'Eixample, Camp d'en Grassot, Les Corts i Horta.