Eroski i la Creu Roja posen en marxa una campanya solidària per a l’ocupació de persones vulnerables
La iniciativa consisteix en oferir als clients una petita capsa amb cinc “tiritas” a canvi d’un donatiu d’un euro
Avui matí a l’Eroski Center d’Aragó 206 (Palma) ha tingut lloc la presentació de la campanya solidària a benefici de la Creu Roja, adreçada a tots els clients de la cadena de supermercats a les nostres illes.
La iniciativa consisteix en oferir als clients una petita capsa amb cinc “tiritas” a canvi d’un donatiu d’un euro. Tots els doblers recaptats s’entregaran a la Creu Roja, per contribuir al Pla d’Ocupació d’aquesta Organització a les Illes Balears.
L’objectiu final de la campanya és potenciar i reforçar l’ocupabilitat de les persones que tenen més dificultats per aconseguir una feina, ampliant les seves habilitats i capacitats per a situar-les en millors condicions respecte al mercat laboral, candidatures i gestió d’ofertes.
Algunes dades del Pla d’Ocupació de la Creu Roja a Balears
·Prop de 1.500 persones han rebut ajuda en matèria d’ocupació.
·El 64% d’usuaris del pla són dones.
·El 48,8 % de les persones beneficiàries són menors de 30 anys i el 23%, majors de 45.
·386 persones han millorat la seva qualificació per accedir al mercat laboral, a través de formació prelaboral i la qualificació professional.
·Un total de 500 persones han accedit al mercat laboral (1 de cada 3 aconsegueixen un lloc de feina).
A la presentació han assistit:
Per part de Creu Roja Balears: Mateu Ballester, vicepresident de la Creu Roja a les Illes Balears i Joan Batle, secretari autonòmic de la Creu Roja a les Illes Balears.
Per part d’Eroski: Alfredo Herráez, director regional de Balears ,Xisca Pol, directora de comunicació i màrqueting de Balears i Joana Manresa, responsable de relacions institucionals.